dissabte, 5 de desembre del 2009

MALAISIA, BORNEO, BRUNEI I SINGAPUR...

L’ any 2007 vaig fer un viatge al•lucinant. Vaig conèixer tres països fantàstics: Malàisia i l’ illa de Borneo, Singapur i El Sultanat de Brunei.


Vem fer trekking per la selva de Borneo i de Brunei i va ser espectacular: orang-utans (significa home de la jungla), serps, cocodrils, micos, insectes i moltes especies més. Anavem en una canoa per rius que creuaban la jungla. També ven dormir al mig de la selva en una cabana flotant. Les grans ciutats van ser Kuala Lumpur, on hi han les Torres Petrones i Singapur que abans era una illa de pirates. A Brunei viu un dels homes més rics del món, té una colecció de 300 cotxes o més!!!. A la capital, Bandar Sera Begawan, hi ha tot un barri de cases sobre pilars de fusta dins del mar. Vaig apendre a fer marionetas de pell, a tocar el gong i moltes coses més, vaig tastar fruites exòtiques i menjars molt picants i diferents als nostres.

El moment més excitant va ser quan vaig anar sol a la jungla amb un senyor que es deia Mr. Benson, em va ensenyar moltes coses sobre la selva, on viu, mentre els meus pares dormían a la cabana flotant…!

No va ser el meu primer viatge, però si el més autèntic i aventurer fins aquell moment.
Aqui us ensenyo fotos fetes per mi i pel meu pare.












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deja tu comentario...