dissabte, 28 de novembre del 2009

ESCÒCIA, UN VIATGE MÀGIC.

L' any 2006 vem anar a Escócia, el país de Harry Potter. Vem viatjar en el tren real on van filmar les seves pelis. Vaig visitar el llac Ness, on diuen que hi ha el monstre del llac Ness...
A Edimburgh vaig escoltar les gaites celtes tan famoses, vaig veure una pila de Castells impressionants. Vaig recòrrer les Terres Altes o Highlands, l' illa de Sky on fan el whisky i les illes Orcades, un lloc llunyà i màgic ple d' històries de vikings i de fullols. Vaig veure un àliga grandios, vem pujar una muntanya a Ben Navis fent un trekking i vem menjar molt peix fumat i patates fregides.
Us recomano molt anar a Escòcia, es un lloc fantàstic per viatjar en el vostre cotxe en família. Ah!! i compte per que condueixen per la esquerra...




PD: Vigileu amb els fantasmes i el monstre del Llac Ness!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deja tu comentario...