dilluns, 16 de novembre del 2009

BENVINGUTS!!!




(c) david rodríguez pahissa
Hola a tots i totes.
He creat aquest blog per que tothom que el vulgui visitar ho pugui fer...sense excepcions.
En aquest  espai us explicaré els diferents països que he visitat, anècdotes de l'escola Garbi, on jo hi vaig,  i moltes més coses. Penjaré diverses coses com :fotos, dibuixos,  etc...
Espero les vostres opinions i si teniu fotos o dibuixos doncs també m' ho podeu enviar al meu email i ho publicaré si son xulos!
Moltes gràcies i benvinguts!

8 comentaris:

  1. Tinc moltes ganes de llegir les teves aventures David. Moltes felicitats per aquesta pàgina web. Li ensenyaré al Lecha aquesta nit que de ben segur li encantarà. Petons. Arantxa

    ResponElimina
  2. Tinc moltes ganes de llegir les teves aventures David. Moltes felicitats per aquesta pàgina web tan xula. Aquesta nit li ensenyo al Lecha, segur que li encantarà. Petons Arantxa

    ResponElimina
  3. Hola David som la Corre i l'Ana, ens encanta aquesta pàgina web!!.
    Anirem mirant els teus viatjes per pendre nota i fer algun viatje nosaltres.
    Ana:Per cert jo no coneixia el teu gatet i m'encanta!!!!!.....coneixes a la Pruna?,has de vindra a casa per coneixer-la
    Petons

    ResponElimina
  4. Hola David!
    Sóc la mare de la Nona tens un blog molt interessant. Anirem seguint-lo per descobrir nous indrets amb tu!
    Gràcies per convidar-nos

    Núria G.

    ResponElimina
  5. Holaaaa,DAVID el teu blog mola molt,l'anire mirant de tant en tant.

    ADEUU I RECORDS

    Nona Galvany

    ResponElimina
  6. Hola a tots i a totes,
    Gràcies pels vostres missatges, ens ho passarem molt bé!!!
    fins aviat.

    ResponElimina
  7. hola david soc la laia ,la teva pagina web mola molt anire mirant els teus viatges i aventures,segur que sera divertit i molt interesant anar segint les teves aventures.
    adeu i records
    laia massagué

    ResponElimina

Deja tu comentario...