dimarts, 4 de setembre del 2012

ARWEN, la meva nova mascota.

Hola a tots, estic fent aquesta entrada al meu blog perquè tinc una nova mascota. Es una gosseta de dos mesos, que es diu Arwen. El nom bè d'una princesa elfica celta i del personatge de la pel.lícula El Senyor dels Anells. La raça es  Braco de Weimar o bè Weimaraner. Es un gos que fa casi dos-cents anys que existeix i es de caça. Els ulls, quan son petits els tenen blaus, però a mesura que passa el temps se li posen de color ambar. La Arwen ve de Soria, pero la vem anar a buscar a Zaragossa.
Ja fa 10 dies que la tenim es porta super bé, però com que li estan creixent les dents li fan molt de mal i ens mossega una miqueta. 
El vam decidir tindre durant las vacances a Irlanda, per això es diu Arwen, una paraula d' origen celta.
Jo estic molt content de tindre un gos pero també reconec que  es molta feina. Ja us aniré explicant les nostres aventures plegats!





       











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deja tu comentario...