dijous, 23 de setembre del 2010

CANDIDATURA A CAP DE COLOR GENERAL BLAU


Aquesta es la meva proposta :

CANDIDATURA PER CAP DE COLOR GENERAL  AL BLAU


Hola a Tots!

Jo, en David Rodríguez Pahissa de 6é de Primària, fa temps que espero aquest moment: el moment de presentar la meva candidatura per tal d’ intentar ser escollit Cap De Color General de la Escola Garbi.
El meu color es el Blau. Un color que m’ ha agradat sempre des de ben petit! Es el color del cel, del mar, del nostre planeta. Es el color del fred i representa la Pau  i la tranquil.litat.
Si t’ agrada el blau, posiblement la teva personalitat sigui estable, ralaxada i segura, amb pensaments clars i tranquils.
Si em voteu prometo ser molt bon cap de color  i per això la meva campanya será original  i sincera a més de realista.
Intentare aconseguir les següents millores:
1)      Atendre a totes les vostres preguntes i necessitats, portant els vostres sugeriments als mestres.
2)      Intentaré que portin llibres nous, divertits i interessants a la nova biblioteca.
3)      Que l’ escola organitzi exposicions de diferents coses: dibuixos, fotografíes, etc…per exemple 1 cop al mes, entre tots els alumnes que vulguin participar. També fer un concurs  en cada una de les exposicions.
4)      Rellotges per les partides d’ escacs.
5)      Que l´ escola porti  pilotes noves de “pichi”, handbol, futbol, básquet i  rugbi.
6)   Fer realitat altres propostes vostres, els meus companys d' escola.                                                                                                                                    
Desitjo de veritat que confieu en mi i en la meva proposta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deja tu comentario...